zondag 21 februari 2016

Zondag 21 februari

Vanavond nog even een snelle blog, want het is al weer te lang geleden.
Deze maand heb ik 3 kaarten die ik wil delen.
Voor de eerste kaart heb ik de boom 3 keer gestempeld. Dit vereist wel enige nauwkeurigheid, maar het resultaat van een boom die doorloopt, vind ik wel erg leuk.
 Bij de tweede kaart heb ik gebruik gemaakt van een oude mal en pan pastel. Door bij de pan pastel gebruik te maken van de colourless blender, kun je de kleuren beter in elkaar over laten lopen en de kleuren worden mooier verspreid.
 In de afgelopen maand zijn er diverse mensen verhuisd. Deze tekst stempel kwam ik onlangs tegen en de tekst spreekt voor zich....toch?

2 opmerkingen:

  1. Hey Evelien :) You make the drops look so good! Especially on the pink one! So glad to see that you are still enjoying using my designs :) Thanks a bunch for showing me! Makes my day. Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ryn,
    Thank you again for your lovely comment!

    BeantwoordenVerwijderen