donderdag 16 juni 2016

Flowers deel 2

In deel 2 van mijn blog weer 2 kaarten.

Voor deze kaarten heb ik een vierkant stuk wit karton genomen. Deze heb ik afgeplakt met 'geeltjes' (dat kun je ook op rol krijgen voor grotere stukken). Vervolgens heb ik bij de eerste kaart een achtergrond stempel gebruikt.
Als achtergrond heb ik gebruik gemaakt van Pan Pastels. Daarna heb ik de 'geeltjes' weer verwijderd.
De achtergrond heb ik gefixeerd met fixatie spray en daaroverheen heb ik de stempels geplaatst.
Het woord 'Bedankt' heb ik twee maal uitgestand en opgeplakt. Het geheel heb ik op een net wat groter blauw stuk papier geplakt voor ik het op de kaart heb bevestigd.



1 opmerking:

  1. Wonderful creations. I love the backgrounds - they are looking like a romantic sunset.... Thanks for playing with us at Addicted to Stamps Challenge, Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen